Kisielice, 16.09.2022r.
Zapytanie ofertowe nr 3/2022
I. ZAMAWIAJĄCY
Zespół Szkół Rolniczych im. Heleny i Stanisława Sierakowskich
ul. Daszyńskiego 12
14-220 Kisielice
tel. 55 275 60 30
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu elektronicznego oraz wyposażenie ze środków i na warunkach określonych w ramach rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz umiejętności podstawowych i przekrojowych dzieci i młodzieży – „Laboratoria Przyszłości” z dostawą do siedziby zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- zakup sprzętu elektronicznego oraz wyposażenie ze środków i na warunkach określonych w ramach rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz umiejętności podstawowych i przekrojowych dzieci i młodzieży – „Laboratoria Przyszłości” uwzględniających potrzeby uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz nowoczesne rozwiązania technologiczne
- gwarancja min. 24 miesiące
- zastosowanie: szkoła
3. Zamawiający wymaga przekazanie Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne
w języku polskim.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia do 30.11.2022r.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę;
Wykonawca związany jest z ofertą przez 30 dni;
W treści oferty ma być podana łączna wartość przedmiotu zamówienia w kwocie brutto:
a) łączna wartość przedmiotu zamówienia;
b) bezpłatny koszt dostawy.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
, poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: 14-220 Kisielice, ul. Daszyńskiego 12 do dnia 29.09.2022r. do godz. 12.00
Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 29.09.2022r. o godz. 12.30, a o wynikach
i wyborze najkorzystniejszej oferty oferenci zostaną poinformowani pocztą elektroniczną.
VI. OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
- przydatność dla uczniów z deficytami intelektualnymi uczęszczającymi do naszej placówki
- różnorodność i innowacyjność oferty
- cena
VII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Wioletta Szpakowska tel. 55 275 60 30.
zapytanie
Kisielice, 15.09.2022r.
Zapytanie ofertowe nr 2/2022
I. ZAMAWIAJĄCY
Zespół Szkół Rolniczych im. Heleny i Stanisława Sierakowskich
ul. Daszyńskiego 12
14-220 Kisielice
tel. 55 275 60 30
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia są programy terapeutyczne, sprzęt i narzędzia niezbędne do wykorzystania programów w ramach programu „Aktywna Tablica na lata 2020-2024” z dostawą do siedziby zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- programy terapeutyczne, sprzęt oraz narzędzia niezbędne do wykorzystania tych programów uwzględniających potrzeby uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz nowoczesne rozwiązania technologiczne
- gwarancja min. 24 miesiące
- zastosowanie: szkoła
3. Zamawiający wymaga przekazanie Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne
w języku polskim.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia do 30.11.2022r.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę;
Wykonawca związany jest z ofertą przez 30 dni;
W treści oferty ma być podana łączna wartość przedmiotu zamówienia w kwocie brutto:
a) łączna wartość przedmiotu zamówienia;
b) bezpłatny koszt dostawy.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
, poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: 14-220 Kisielice, ul. Daszyńskiego 12 do dnia 28.09.2022r. do godz. 12.00
Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 28.09.2022r. o godz. 12.30, a o wynikach
i wyborze najkorzystniejszej oferty oferenci zostaną poinformowani pocztą elektroniczną.
VI. OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
- przydatność dla uczniów z deficytami intelektualnymi uczęszczającymi do naszej placówki
- różnorodność i innowacyjność oferty
- cena
VII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Wioletta Szpakowska tel. 55 275 60 30.
zapytanie
Kisielice, 13.06.2022r.
Zapytanie ofertowe nr 3/2022
I. ZAMAWIAJĄCY
Zespół Szkół Rolniczych im. Heleny i Stanisława Sierakowskich
ul. Daszyńskiego 12
14-220 Kisielice
tel. 55 275 60 30
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest remont sal lekcyjnych oraz korytarzy w budynku Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zespole Szkół Rolniczych w Kisielicach.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 (kosztorys sporządzony przez rzeczoznawcę).
3. Zamawiający umożliwi dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót. Wizję lokalną dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się
z Zamawiającym.
4. Wykonawca dokona remontu zgodnie z wymogami określonymi w Zapytaniu, zgodnie z wiedzą i sztuką budowlaną oraz właściwymi przepisami i normami.
5. Zamawiający wymaga aby wykonawca udzielił co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty.
6. Z uwagi na specyfikę obiektu (szkoła) z czynnymi zajęciami dydaktycznymi zaleca się, aby Wykonawca prowadził roboty remontowe w okresie wakacyjnym tj. 27 czerwca – 31 sierpnia 2022r. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować oraz przeprowadzić w taki sposób, aby zapewnić bezpieczeństwo oraz właściwe warunki sanitarno-higieniczne użytkowników.
7. Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć i oznakować prowadzone roboty oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadań. Zabezpieczenia zastosowane przez Wykonawcę muszą być takie, aby nie było możliwości przebywania na terenie robót osób nieupoważnionych.
8. Wykonawca oświadcza i zobowiązuje się do zachowania szczególnych zasad i procedur bezpieczeństwa na terenie prowadzenia robót. Dokona wszelkich koniecznych zabezpieczeń z uwagi na to, że roboty będą prowadzone na terenie szkoły. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność na terenie robót za wszystkie szkody powstałe tak na osobie jaki i mieniu poszkodowanych.
9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi robotami.
10. Podczas prowadzonych prac należy zapewnić dojście do budynku, ograniczając do niezbędnego minimum uciążliwości spowodowane pracami budowlanymi.
11. Odpowiedzialność w zakresie powyższym tak wobec Zamawiającego, jak i osób trzecich ponosi w całości i wyłącznie Wykonawca i wobec tego zwalnia z niej Zamawiającego także wobec osób trzecich.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania robót do 31.08.2022r.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę;
Wykonawca związany jest z ofertą przez 30 dni;
W treści oferty ma być podana łączna wartość przedmiotu zamówienia w kwocie brutto:
a) łączna wartość przedmiotu zamówienia.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
, poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: 14-220 Kisielice, ul. Daszyńskiego 12 do dnia 20.06.2022r. do godz. 12.00.
Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 26.05.2022r. o godz. 12.30, a o wynikach
i wyborze najkorzystniejszej oferty oferenci zostaną poinformowani pocztą elektroniczną.
VI. OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
- cena 100%
VII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Magdalena Flaszyńska tel. 55 275 60 30.
zapytanie
załącznik kosztorys
Kisielice, 11.05.2022r.
Zapytanie ofertowe nr 2/2022
I. ZAMAWIAJĄCY
Zespół Szkół Rolniczych im. Heleny i Stanisława Sierakowskich
ul. Daszyńskiego 12
14-220 Kisielice
tel. 55 275 60 30
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest remont sal lekcyjnych oraz korytarzy w budynku Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zespole Szkół Rolniczych w Kisielicach.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 (kosztorys sporządzony przez rzeczoznawcę).
3. Zamawiający umożliwi dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót. Wizję lokalną dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się
z Zamawiającym.
4. Wykonawca dokona remontu zgodnie z wymogami określonymi w Zapytaniu, zgodnie z wiedzą i sztuką budowlaną oraz właściwymi przepisami i normami.
5. Zamawiający wymaga aby wykonawca udzielił co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty.
6. Z uwagi na specyfikę obiektu (szkoła) z czynnymi zajęciami dydaktycznymi zaleca się, aby Wykonawca prowadził roboty remontowe w okresie wakacyjnym tj. 27 czerwca – 31 sierpnia 2022r. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować oraz przeprowadzić w taki sposób, aby zapewnić bezpieczeństwo oraz właściwe warunki sanitarno-higieniczne użytkowników.
7. Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć i oznakować prowadzone roboty oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadań. Zabezpieczenia zastosowane przez Wykonawcę muszą być takie, aby nie było możliwości przebywania na terenie robót osób nieupoważnionych.
8. Wykonawca oświadcza i zobowiązuje się do zachowania szczególnych zasad i procedur bezpieczeństwa na terenie prowadzenia robót. Dokona wszelkich koniecznych zabezpieczeń z uwagi na to, że roboty będą prowadzone na terenie szkoły. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność na terenie robót za wszystkie szkody powstałe tak na osobie jaki i mieniu poszkodowanych.
9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi robotami.
10. Podczas prowadzonych prac należy zapewnić dojście do budynku, ograniczając do niezbędnego minimum uciążliwości spowodowane pracami budowlanymi.
11. Odpowiedzialność w zakresie powyższym tak wobec Zamawiającego, jak i osób trzecich ponosi w całości i wyłącznie Wykonawca i wobec tego zwalnia z niej Zamawiającego także wobec osób trzecich.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania robót do 31.08.2022r.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę;
Wykonawca związany jest z ofertą przez 30 dni;
W treści oferty ma być podana łączna wartość przedmiotu zamówienia w kwocie brutto:
a) łączna wartość przedmiotu zamówienia.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
, poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: 14-220 Kisielice, ul. Daszyńskiego 12 do dnia 26.05.2022r. do godz. 12.00.
Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 26.05.2022r. o godz. 12.30, a o wynikach
i wyborze najkorzystniejszej oferty oferenci zostaną poinformowani pocztą elektroniczną.
VI. OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
- cena 100%
VII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Magdalena Flaszyńska tel. 55 275 60 30.
załacznik1
załacznik2
Kisielice, 21.04.2022r.
Zapytanie ofertowe nr 1/2022
I. ZAMAWIAJĄCY
Zespół Szkół Rolniczych im. Heleny i Stanisława Sierakowskich
ul. Daszyńskiego 12
14-220 Kisielice
tel. 55 275 60 30
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest remont sal lekcyjnych oraz korytarzy w budynku Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zespole Szkół Rolniczych w Kisielicach.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 (kosztorys sporządzony przez rzeczoznawcę).
3. Zamawiający umożliwi dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót. Wizję lokalną dokonuje Oferent na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się
z Zamawiającym.
4. Wykonawca dokona remontu zgodnie z wymogami określonymi w Zapytaniu, zgodnie z wiedzą i sztuką budowlaną oraz właściwymi przepisami i normami.
5. Zamawiający wymaga aby wykonawca udzielił co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty.
6. Z uwagi na specyfikę obiektu (szkoła) z czynnymi zajęciami dydaktycznymi zaleca się, aby Wykonawca prowadził roboty remontowe w okresie wakacyjnym tj. 27 czerwca – 31 sierpnia 2022r. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować oraz przeprowadzić w taki sposób, aby zapewnić bezpieczeństwo oraz właściwe warunki sanitarno-higieniczne użytkowników.
7. Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć i oznakować prowadzone roboty oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadań. Zabezpieczenia zastosowane przez Wykonawcę muszą być takie, aby nie było możliwości przebywania na terenie robót osób nieupoważnionych.
8. Wykonawca oświadcza i zobowiązuje się do zachowania szczególnych zasad i procedur bezpieczeństwa na terenie prowadzenia robót. Dokona wszelkich koniecznych zabezpieczeń z uwagi na to, że roboty będą prowadzone na terenie szkoły. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność na terenie robót za wszystkie szkody powstałe tak na osobie jaki i mieniu poszkodowanych.
9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi robotami.
10. Podczas prowadzonych prac należy zapewnić dojście do budynku, ograniczając do niezbędnego minimum uciążliwości spowodowane pracami budowlanymi.
11. Odpowiedzialność w zakresie powyższym tak wobec Zamawiającego, jak i osób trzecich ponosi w całości i wyłącznie Wykonawca i wobec tego zwalnia z niej Zamawiającego także wobec osób trzecich.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania robót do 31.08.2022r.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę;
Wykonawca związany jest z ofertą przez 30 dni;
W treści oferty ma być podana łączna wartość przedmiotu zamówienia w kwocie brutto:
a) łączna wartość przedmiotu zamówienia.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
, poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: 14-220 Kisielice, ul. Daszyńskiego 12 do dnia 09.05.2022r. do godz. 12.00.
Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 09.05.2022r. o godz. 12.30, a o wynikach
i wyborze najkorzystniejszej oferty oferenci zostaną poinformowani pocztą elektroniczną.
VI. OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
- cena 100%
VII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Magdalena Flaszyńska tel. 55 275 60 30.
załącznik 1
OGŁOSZENIE
Dyrektor Zespołu Szkół Rolniczych w Kisielicach ogłasza przetarg nieograniczony ofert pisemnych
na sprzedaż samochodu i pomocy dydaktycznych
Nazwa sprzedającego: Zespół Szkół Rolniczych w Kisielicach
Siedziba: Zespół Szkół Rolniczych w Kisielicach, ul. Daszyńskiego 12
Kontakt: 055-275-60-30
Przedmiotem przetargu jest sprzedaż samochodu i pomocy dydaktycznych należących do Zespołu Szkół Rolniczych w Kisielicach.
Nazwa, rodzaj, typ maszyn oraz cena brutto wywoławcza:
-
Agregat uprawowy ARES L4: szacunkowa wartość brutto maszyny z uwzględnieniem jej stanu technicznego wyceniana na kwotę -6500,00 zł., zdjęcia- zał. Nr 1 do ogłoszenia
-
Siewnik zbożowy UNIA KRAJ: szacunkowa wartość brutto maszyny z uwzględnieniem jej stanu technicznego wyceniana na kwotę -13000,00 zł., zdjęcia- zał. Nr 2 do ogłoszenia
-
Siewnik do kukurydzy DELTA: szacunkowa wartość brutto maszyny z uwzględnieniem jej stanu technicznego wyceniana na kwotę-12500,00 zł., zdjęcia- zał. Nr 3 do ogłoszenia
-
Wał uprawowy JACEK: szacunkowa wartość brutto maszyny z uwzględnieniem jej stanu technicznego wyceniana na kwotę-12000,00 zł., zdjęcia- zał. Nr 4 do ogłoszenia
-
Opryskiwacz GOLIAT: szacunkowa wartość brutto maszyny z uwzględnieniem jej stanu technicznego wyceniana na kwotę-15000,00 zł., zdjęcia- zał. Nr 5 do ogłoszenia
-
Rozrzutnik SIPMA: szacunkowa wartość brutto maszyny z uwzględnieniem jej stanu technicznego wyceniana na kwotę-45000,00 zł., zdjęcia- zał. Nr 6 do ogłoszenia
-
Tokarka: szacunkowa wartość brutto maszyny z uwzględnieniem jej stanu technicznego wyceniana na kwotę-4000,00 zł., zdjęcia- zał. Nr 7 do ogłoszenia
-
Polonez Truck 1.6: szacunkowa wartość brutto maszyny z uwzględnieniem jej stanu technicznego wyceniana na kwotę-1000,00 zł., zdjęcia- zał. Nr 8 do ogłoszenia
Oferty w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na maszyny” można składać do godziny 9.30 do dnia 30.06.2021r. w sekretariacie Zespołu Szkół Rolniczych w Kisielicach, ul. Daszyńskiego 12 (parter).
Oferty zostaną otwarte komisyjnie o godzinie 9.45 w dniu 30.06.2021r. w siedzibie Zespołu Szkół Rolniczych w Kisielicach, ul. Daszyńskiego 12, pokój nauczycielski (parter).
Sprzedający dopuszcza możliwość złożenia oferty na każdą maszynę osobno lub w całości
(każda maszyna musi być wyszczególniona).
Oferent związany jest ofertą 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
Sprzedający nie wymaga wniesienia wadium.
W dniach od 16.06.2021r. do 28.06.2021r. w godzinach od 10.00 do 13.00 można dokonać oględzin oferowanych maszyn na Warsztatach Szkolnych na ul. Daszyńskiego 12, 14-220 Kisielice.
Pisemna oferta powinna zawierać:
-
imię, nazwisko i adres oferenta albo nazwę lub firmę oraz siedzibę, jeżeli oferentem jest osoba prawna lub inny podmiot, PESEL w przypadku osoby fizycznej, a w przypadku przedsiębiorcy NIP oraz numer REGON
-
datę sporządzenia oferty,
-
oferowaną cenę,
-
oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje je bez zastrzeżeń.
Przy otwieraniu ofert mogą uczestniczyć oferenci. Przy dokonaniu wyboru ofert wybiera się ofertę
z najkorzystniejszą ceną. W przypadku zaoferowania przez co najmniej dwóch oferentów tej samej ceny na jedną maszynę, Komisja Przetargowa zastrzega sobie prawo kontynuowania przetargu w formie negocjacji. Negocjacje będą prowadzone w formie ustnej. Sprzedaż nie może nastąpić za cenę niższą od ceny wywołania. Wynik przetargu ogłasza się niezwłocznie po otwarciu wszystkich ofert, oferenci zostaną powiadomieni o wyniku przetargu również pisemnie. Po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zostanie zawarta umowa sprzedaży z danym oferentem. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty sprzedający zawiadamia kupującego o terminie i miejscu podpisania umowy. W przypadku nie podpisania umowy o zakupie maszyny/maszyn w terminie do 7 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu uznaje się, że oferent zrezygnował z kupna maszyny/maszyn.
Ustalony w drodze przetargu kandydat na nabywcę jest zobowiązany do uiszczenia ustalonej kwoty
w terminie do 7 dni licząc od daty podpisania umowy na rachunek bankowy Zespołu Szkół Rolniczych w Kisielicach na podstawie wystawionej faktury VAT na konto sprzedającego podane na fakturze faktury VAT.
Wydanie maszyny/ maszyn nastąpi po uregulowaniu należności.
Kupujący na własny koszt dokona demontażu oraz transportu zakupionej maszyny/maszyn z miejsca jego składowania w terminie 10 dni od dnia dokonania wpłaty.
Zespół Szkół Rolniczych w Kisielicach zastrzega sobie możliwość zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert bez podawania przyczyn.
Osoby uprawnione do udzielania informacji nt. przetargu:
Piotr Piątkowski - wicedyrektor, tel. 600-262-745
Kisielice, 14.06.2021r.
Dyrektor Szkoły
www.zsr-kisielice.pl/images/stories/file/ogloszenie/ogloszenie.zip - załączniki
Zapytanie ofertowe
Dyrektor Zespołu Szkół Rolniczych im. Heleny i Stanisława Sierakowskich w Kisielicach zaprasza do składania ofert na rozbiórkę komina przy nieczynnej kotłowni w Zespole Szkół Rolniczych
w Kisielicach.
ZAPYTANIE
FORMULARZ OFERTY
dok1 dok2 dok4 dok5 dok6
OGŁOSZENIE O NABORZE Nr 1/2018 NA STANOWISKO od MŁODSZEGO REFERENTA do SPECJALISTY W ZESPOLE SZKÓŁ ROLNICZYCH W KISIELICACH Z DNIA 22 PAŹDZIERNIKA 2018 ROKU
OGŁOSZENIE
OŚWIADCZENIE
KLAUZULA INFORMACYJNA
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY
Informacja uzupełniająca
Wyniki naboru
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ROBOTY BUDOWLANE DOTYCZĄCE REMONTU DACHU BUDYNKU GŁÓWNEGO ZESPOŁU SZKÓŁ ROLNICZYCH W KISIELICACH
Ogłoszenie o przetargu nr 611815-N-2018 z dnia 03.09.2018 r.
SIWZ
Informacje dotyczące kwoty przeznaczonej na zamówienie, wykonawców, którzy złożyli oferty oraz ich ceny i termin wykonania.
Zapytanie ofertowe z dnia 17.08.2018 r. dotyczące składania ofert na sprawowanie funkcji inspektora nadzoru budowlanego przy realizacji inwestycji pn.: Dostosowania budynku głównego Zespołu Szkół Rolniczych w Kisielicach do potrzeb dzieci niepełnosprawnych poprzez dobudowę dźwigu osobowego dla osób niepełnosprawnych.
Zapytanie ofertowe
Formularz ofertowy
Przedmiar robót
Specyfikacja techniczna
Dokumentacja projektowa
Protokół z unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego nr 594856-N-2018 z dnia 26.07.2018 r. dotyczącego przetargu nieograniczonego na roboty budowlane dotyczące remontu dachu budynku głównego Zespołu Szkół Rolniczych w Kisielicach
Informacje dotyczące kwoty przeznaczonej na zamówienie, wykonawców, którzy złożyli oferty oraz ich ceny i termin wykonania.
1. Kwota, jaka została przeznaczona na sfinansowanie zamówienia: 276.000,00 zł
2. Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie:
- Spółdzielnia Produkcyjno Usługowa „RODŁO” ul. 11-go Listopada 26, 82-500 Kwidzyn
3. Ceny, termin wykonania zamówienia, okres gwarancji i warunki płatności zawarte w ofertach:
- oferta firmy Spółdzielnia Produkcyjno Usługowa „RODŁO” ul. 11-go Listopada 26, 82-500 Kwidzyn,
- cena: 275.670,01 zł,
- termin wykonania: do 14.12.2018 r.,
- płatne przelewem w ciągu 14 dni od dnia złożenia u Zamawiającego prawidłowo wystawionej
faktury VAT wg zapotrzebowania Zamawiającego i przedmiotu zamówienia,
- okres gwarancji: 24 miesiące.
4. Wykonawca, której zostało udzielone zamówienie na robotę budowlaną:
- Spółdzielnia Produkcyjno Usługowa „RODŁO” ul. 11-go Listopada 26, 82-500 Kwidzyn,
cena 275.670,01 zł, okres gwarancji: 24 miesiące, termin wykonania: 14.12.2018r.
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ROBOTY BUDOWLANE DOTYCZĄCE REMONTU DACHU BUDYNKU GŁÓWNEGO ZESPOŁU SZKÓŁ ROLNICZYCH W KISIELICACH
Ogłoszenie o przetargu nr 594856-N-2018 z dnia 26.07.2018 r.
SIWZ
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ROBOTY BUDOWLANE DOTYCZĄCE DOSTOSOWANIA BUDYNKU GŁÓWNEGO ZESPOŁU SZKÓŁ ROLNICZYCH W KISIELICACH DO POTRZEB DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH POPRZEZ DOBUDOWĘ DŹWIGU OSOBOWEGO DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Ogłoszenie o przetargu nr 593605-N-2018 z dnia 24.07.2018 r.
SIWZ
Przedmiar robót
Specyfikacja techniczna
Dokumentacja projektowa
Protokół z unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego nr 581715-N-2018 z dnia 29.06.2018 r. dotyczącego dostosowania budynku głównego Zespołu Szkół Rolniczych w Kisielicach do potrzeb dzieci niepełnosprawnych poprzez dobudowę dźwigu osobowego dla osób niepełnosprawnych
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ROBOTY BUDOWLANE DOTYCZĄCE DOSTOSOWANIA BUDYNKU GŁÓWNEGO ZESPOŁU SZKÓŁ ROLNICZYCH W KISIELICACH DO POTRZEB DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH POPRZEZ DOBUDOWĘ DŹWIGU OSOBOWEGO DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH